Top
GP Økonomi / Our Blog  / Innlegg fra GP Økonomi  / Ledig stilling  / Autorisert regnskapsfører

Autorisert regnskapsfører

 

Ønsker du å jobbe med regnskap, økonomi og IT-systemer innenfor et spennende og innovativt miljø?

  

GP-gruppen AS er heleier/deleier i selskapene Dataservice AS (tidligere Halden Dataservice AS), GP Økonomi AS (tidligere Regnskapsservice AS) og Odin media AS. Totalt er vi ca. 40 medarbeidere og omsetter for rundt 50 millioner kroner i året. Se www.gp.no.

Selskapene i GP Gruppen AS leverer Globale tjenester med Personlig oppfølging. At tjenestene er Globale innebærer at de fungerer alle steder man måtte være i verden. Dette kombinerer vi med Personlig oppfølging som skjer via regelmessig kontakt gjennom uformelle og formelle møter, på telefon, samtaler på Skype eller på andre lignende medier.

Selskapene i GP-gruppen har høy kompetanse innenfor fibernett og IT, regnskap og økonomi samt Web og markedskommunikasjon. Vi opplever det som en stor styrke, og gjør at vi kan se muligheter for våre kunder i et større perspektiv. Framtiden betyr i stadig økende grad effektivisering og digitalisering, og her har vi som mål å være i første rekke.

Oppdragsmengden i GP Økonomi AS er økende, og vi vurderer nå å ansette en ny person.

Vi leter derfor etter

Autorisert regnskapsfører

Du som kontakter oss bør inneha følgende kompetanse:

  • Høgskoleutdanning innen økonomi og autorisasjon som regnskapsfører, alternativt ha en relevant bakgrunn som gjør at du kan bli autorisert
  • Allsidig praksis innenfor økonomi og regnskap, gjerne fra et regnskapskontor

Vi legger vekt på at du:

  • Er lærevillig og ser på fremtiden som en mulighet for å lære nye systemer
  • At du er opptatt av digitalisering og de mulighetene den gir for effektivisering
  • Har gjennomføringsevne, er profesjonell og engasjert overfor kunder og kolleger

I tillegg til god kompetanse på regnskap og økonomi er det meget interessant om du innehar eller kan utvikle kompetanse innenfor følgende områder:

  • Selskapsetablering og valg av organisasjonsform
  • Økonomisk rådgiving og sparring
  • Forretningsutvikling

Vi tilbyr et godt og spennende arbeidsmiljø. Vi har et bredt spekter av kunder fra ulike bransjer. Den 1. desember flytter all virksomhet til GP-Gruppen til totalrenoverte og moderne lokaler i Os Allé 13. Da blir vår virksomhet samlokalisert, og vi får på en enda bedre måte vist fram vårt totaltilbud utad og oppnår enklere kompetanseoverføring innad.

Hos oss får du gode kollektive ordninger. Vi kan f.eks. nevne: meget gode pensjons- og forsikringsordninger, treningstilbud ved Haldens største senter og en lunsjordning for alle ansatte i GP-Gruppen. Vi har også andre spennende goder, men dem kan vi fortelle nærmere om i et møte.

Vi tilbyr en trygg og god arbeidsplass i et større miljø der forholdene ligger til rette for både faglig og personlig utvikling. Vi legger til rette for fleksibel arbeidstid og gode muligheter for avspasering. Lønn etter avtale.

Hvis dette høres interessant ut, så send din CV til e-post oystein@gp.no. Vi vil gjennomgå den og gi deg en snarlig tilbakemelding. Vi vil ansette når vi har funnet riktig person.

Har du spørsmål til stillingen, kontakt daglig leder Anne-Britt Samuelsen på telefon 41 37 70 75 eller Øystein Falch på telefon 91 52 27 14. Legg igjen beskjed på telefonsvareren dersom du ikke får svar.