Top
GP Økonomi / Forretningsutvikling  / Hjelp dine kunder med pensjonsordningen

Hjelp dine kunder med pensjonsordningen

Mange kunder vet ikke at de kan få hjelp fra regnskapsfører til å administrere sine pensjonsordninger. Med Regnskap Norges samarbeidsavtale med Storebrand kan du enkelt holde oversikt og oppdatere bedriftenes pensjonsavtaler. I tillegg får kundene lavere pensjonskostnader.

07.01.19

Skrevet av  Bjørn Myhrvold, Regnskap Norge

Del

Medlemsbedrifter som har inngått avtale med Storebrand, kan gjennom en bedriftsportal, avlaste kundene med å ajourføre og hente ut opplysninger til regnskapet, som kan gi ekstra inntektsmuligheter. 

Med ett passord har regnskapsfører full oversikt over sine kunder og de ansattes ytelser og rettigheter, og man kan ta ut kontoutskriften som viser alle innbetalinger til pensjons- og forsikringsordningene for 2018. Portalløsningen gir også innsyn for kundene.

Fordelsavtalen med Storebrand gir ikke bare medlemsbedrifter gode betingelser innen tjenestepensjon, gruppeliv og helseforsikring. Her kan også regnskapsførers kunder oppnå reduserte pensjonskostnader og lavere pris på helseforsikring, så lenge man administrerer kundens avtaler.

Det kan være verdt å høre med kundene om de allerede har Storebrand som pensjonsleverandør, som kan gi dem ekstra fordeler gjennom avtalen. Du og dine kunder kan lese mer om mulighetene og fordelene her (pdf).